Grupė: "Ąžuoliukai"
Laikotarpis: 2020-04-06–2020-04-17
Tema/Idėja:
O tai džiaugiasi vaikučiai, kokie gražūs jų margučiai
Vaikų gebėjimų, pasiekimų sritys:
Aplinkos pažinimas, Sakytinė kalba, rašytinė kalba, skaičiavimas ir matavimas, meninė raiška, tyrinėjimas.
Amžius:
3 m.
Ugdymo(si) uždavinys(iai):
Susipažinti su lietuvių liaudies velykinėmis tradicijomis; suteikti vaikams džiugių išgyvenimų.
Galutinis vaiko pasiekimų rezultatas pasiekus uždavinį:
Žinos pagrindinius Velykų simbolius, išmoks velykinių eilėraštukų, dainelių, žaidimų, šventinė tema atsispindės kūrybiniuose darbeliuose.
Eil. nr. | Veiklos pavadinimas | Vaiko pasiekimai, kurie vestų į galutinį rezultatą | Priemonės |
---|---|---|---|
1 | Pasiūlymas tėvams: Kalbėtis, diskutuoti tema „Velykos-pavasario šventė”. | Dalyvauja pokalbyje, domisi šventine tema. | ve.lt |
2 | Edukacinių filmukų velykine tematika peržiūra, aptarimas | Kalba, pasakoja apie tai, ką mato, girdi, ką sužinojo, vartodamas elementarius terminus, girdėtus naujus žodžius. | Kakė Makė
|
3 | Domėtis spalvomis, rasti jas aplinkoje, kartu su šeima aiškintis spalvų ir raštų reikšmes marginant kiaušinius. | Atpažįsta ir įvardija pagrindines spalvas. | Spalvoti daiktai, maistiniai dažai. |
4 | Eilėraštukai mintinai: Z. Gaižauskaitės eil. ”Palei kelią“, B. Lenktytė „Margučių marginimas“ | Deklamuoja trumpus eilėraščius. | Kn. "Jums, mažieji". Nuotraukos pateiktis facebook grupėje |
5 | Piešimas “Velykų margutis“; Aplikacija “Viščiukas“, “Margučiai“, „Kiškutis“, dekoruoti “išpūstus” kiaušinius; popierinio kiaušinio puošimas plastelinu. Procesu dalinamės facebook paskyroje | Eksperimentuoja dailės medžiagomis ir priemonėmis, tyrinėja įvairius veikimo jomis būdus, mėgaujasi procesu. | Dailės priemonės. Darbų pavyzdžiai. amatukai.lt
|
6 | Eksperimentai su tėvų pagalba: Neskęstantis kiaušinis. Kur dingo lukštas? | Atsargiai elgiasi su nepažįstamais daiktais ir medžiagomis, tačiau rodo susidomėjimą, bando aiškintis, kas tai yra, kaip ir kodėl tai veikia, vyksta. |
Grupė: "Mažyliai"
Laikotarpis: 2020-04-14–2020-04-17
Tema/Idėja:
Kas pievelėje gyvena.
Vaikų gebėjimų, pasiekimų sritys:
Pažinimo, meninės raiškos, sakytinės kalbos, bendravimo.
Amžius:
3 m. 1 mėn. - 1 m. 8 mėn.
Ugdymo(si) uždavinys(iai):
Pažinti ir atskirti pievoje gyvenančius gyvūnus: vorą, boružėlę, bitę.
Galutinis vaiko pasiekimų rezultatas pasiekus uždavinį:
Sukaups dėmesį, džiaugsis darbelio gaminimo procesu, patirs gerų emocijų atlikus darbelį, mokės klijuoti detales.
Eil. nr. | Veiklos pavadinimas | Vaiko pasiekimai, kurie vestų į galutinį rezultatą | Priemonės |
---|---|---|---|
1 | Kalbėsime apie pievoje gyvenančius gyvūnėlius: vorą, boružėlę, bitę ( edukacinis filmukas nuotoliniu būdu patalpintas internetinėje tėvų grupėje). | Geba sukaupti dėmesį į rodomus gyvūnus, įsimena ir įvardina matomų gyvūnų pavadinimus. | Inerternetinė svetainė youtube.com |
2 | Boružėlės lipdymas iš plastilino (užduotis nuotoliniu būdu patalpinta internetinėje tėvų grupėje). | Džiaugiasi minkymo, lipdymo procesu. | Plastilinas. |
3 | “Judantis” voras - aplikavimas (užduotis nuotoliniu būdu patalpinta internetinėje tėvų grupėje). | Geba klijuoti, „vesti“ vorą. | Spalvotas popierius, medinė lazdelė, klijai. |
4 | Meninė veikla “Bitutė” - spalvinimas (užduotis nuotoliniu būdu patalpinta internetinėje tėvų grupėje). | Renkasi spalvas, spalvina. | Popierius, pieštukai, akvarelė, guašas. |
5 | Dainelė “Bitė” (daina nuotoliniu būdu patalpinta internetinėje tėvų grupėje). | Stebi, atkartoja judesius, stengiasi tarti žodžius. | Gebės dainuoti, ploti. |
Grupė: "Obuoliukai"
Laikotarpis: 2020-03-23–2020-03-27
Tema:
Laiškas draugui
Tikslas:
Skatinti draugiškumą, pagarbą kiekvienam žmogui, stebuklingų žodžių (prašau ,atsiprašau , ačiū... ) galią
Uždaviniai:
Individuali veikla (Ugdymo individualizavimas pagal vaiko poreikius, gebėjimus ir kitus ypatumus):
(Ugdomoji) veikla vaikų grupelėms (Ugdymo diferencijavimas pagal vaikų poreikius, gebėjimus ir kitus ypatumus):
Sąveika/bendradarbiavimas su šeima (Auklėtojų, tėvų (globėjų) iniciatyvos, siūlymai, bendradarbiavimo būdai):
Pokalbiai šeimose ape draugystę, geriausią draugą.
Laiško draugui (-ams) kūrimas, palinkėjimų užrašymas. Piešiniai keliami į grupės fb. paskyrą.
Paskaityti su vaikais pasakėlę iš žurnaliuko "Vakaro žvaigždelė" "Smiliaus svajonė", kurioje yra pasakojama apie draugystę, meilę, nuotykius ir drąsą. Pabandome patys sukurti pirštukų pasakėlę piešdami. Dalinamės gr, fb.
Skaičiavimas 10 ribose (pasirinkta forma)
Grupė: "Mažyliai"
Laikotarpis: 2020-03-23–2020-03-27
Tema/Idėja:
Vanduo - gyvybės šaltinis.
Vaikų gebėjimų, pasiekimų sritys:
Pažinimo, meninė, sakytinės kalbos,socialinė, komunikacinė.
Amžius:
1 m. 7 mėn. - 3 m.
Ugdymo(si) uždavinys(iai):
Atkreipti dėmesį į vandens svarbą, skatinti taupyti vandenį.
Galutinis vaiko pasiekimų rezultatas pasiekus uždavinį:
Sukaups dėmesį, komunikuos tarpusavyje, gebės parodyti vandenį, džiaugsis darbelio gaminimo procesu, gebės šokti, ploti, dainuoti.
Eil. nr. | Veiklos pavadinimas | Vaiko pasiekimai, kurie vestų į galutinį rezultatą | Priemonės |
---|---|---|---|
1 | Vandens skoniai: sūru, saldu, rūgštu (eksperimentas nuotoliniu būdu patalpintas internetinėje tėvų grupėje) | geba sukaupti dėmesį, ragauti, reikšti emocijas. | stiklinės, vanduo, cukrus, druska, rūgštis. |
2 | "Vandens kirmėlaitė" (eksperimentas nuotoliniu būdu patalpintas internetinėje tėvų grupėje) | geba stebėti, džiaugtis vykstančiu reginiu. | vanduo, lėkštė, servėtėlė, siūlas. |
3 | Meninis darbas "Vandens lašelis" (užduotis nuotoliniu būdu patalpinta internetinėje tėvų grupėje) | geba pasirinkti priemones, spalvinti. | popierius, pieštukai. |
4 | Muzikos klausymas: daina "Lašeliai lašeliai" (daina patalpinta internetinėje tėvų grupėje) | geba klausyti, judėti pagal ritmą, šokti. | internetinė svetainė youtube. |
5 | Daina - šokis "Plaunu plaunu rankutes" (daina-šokis patalpintas internetinėje tėvų grupėje) | stebi, atkartoja judesius, stengiasi dainuoti, tarti žodžius. | internetinė svetainė youtube. |
Grupė: "Baravykai"
Laikotarpis: 2020-04-14–2020-04-17
Tema/Idėja:
Žaidimų ir linksmybių savaitė
Vaikų gebėjimų, pasiekimų sritys:
Fizinio aktyvumo, kūrybiškumo, bendravimo su suaugusiais, bendradarbiavimo, skaičiavimo.
Amžius:
4-5 metai.
Ugdymo(si) uždavinys(iai):
Siekti, kad vaikai laikytųsi žaidimo taisyklių; gebėtų atpažinti laimėjimo ir pralaimėjimo jausmą; žinotų skaičiuočių, gebėtų išsiskaičiuoti.
Galutinis vaiko pasiekimų rezultatas pasiekus uždavinį:
Žinos žaidimo taisykles, skaičiuotes, gebės išsiskaičiuoti, atpažins laimėjimo ir pralaimėjimo jausmus (džiaugsmą, nusivylimą ir pan.), gebės juos įvardinti.
Eil. nr. | Veiklos pavadinimas | Vaiko pasiekimai, kurie vestų į galutinį rezultatą | Priemonės |
---|---|---|---|
1 | Žaidimai smulkiajai motorikai ugdyti. | Stebi, kartoja judesius. | youtobe.com (žaidimas - pasakėlė "Krokodilas" youtobe.com (žaidimas pasakėlė "penkiagalvis slibinas); |
2 | Skaičiavimas, atminties lavinimas. | Sužino taisykles ir jų laikosi; skaičiuoja ėjimus, taškus ir pan. | Stalo žaidimai pvz.: "Kopėčios", šaškės, kortų žaidimai, atminties lavinimo žaidimai ir pan. |
3 | "Išsiskaičiuokime" | Gebės išsiskaičiuoti. | Įvairios skaičiuotės, kurias moka tėveliai, taip pat eilerastukaivaikams.blogspot.com |
4 | Judrūs žaidimai namuose stabiajai motorikai ugdyti | Tobulės judrumo,vikrumo, pusiausvyros ir koordinacijos gebėjimai. | Tėvelių idėjos. Arba: |
Tėvų, kitų darželio pedagogų, specialistų pasiūlymai, pagalba vaikų veiklai: