Kauno lopšelis-darželis
Obelėlė

 

                                                                     2023 M. ĮSIVERTINIMAS

 

 

KAUNO LOPŠELIO-DARŽELIO „OBELĖLĖ“

VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO ATASKAITA 2023 M.

Įsivertinimo pobūdis: (visuminis.

Įsivertinimas atliktas vadovaujantis ,,Ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo metodika“ (2021m.), siekiant atskleisti silpnąsias bei stipriąsias veiklos sritis.

Įsivertinimo mokykloje data (pradžia – pabaiga): 2023 10 23 – 2023 10 27

Veiklos kokybės įsivertinimui pasirinkti instrumentai: klausimynai mokytojams, tėvams ir tikslinės grupės diskusija.

Mokyklos veiklos kokybė buvo įsivertinama šiose srityse: vaiko gerovė, ugdymasis, ugdymo(si) aplinkos, ugdymo strategijos, pasiekimų vertinimas ir ugdymo planavimas, bendradarbiavimas su šeimomis, besimokančios organizacijos kultūra.

Mokyklos atskirų vertinimo sričių ir veiklos kokybės lygio apibūdinimai:

4 lygis (išskirtinė praktika) – veiklos kokybė labai gera, t. y. vertinamų rodiklių raiška aiški, nuosekli, ryški.

3 lygis (veiksminga praktika) – veiklos kokybė gera, t. y. nustatyta vertinamų rodiklių raiška, bet ji dar turėtų būti tobulinama apimtimi, kokybe.

2 lygis (gera pradžia) – veiklos kokybė minimali, t. y. vertinimų rodiklių yra nežymi (tik pavieniai ženklai, pasireiškė tik tam tikroje situacijoje), veiklos kokybė turi būti tobulinama, kad užtikrintų vaikų poreikius.

1 lygis (neatitinka vertinimo kriterijų) – veiklos kokybė nepriimtina, t. y. nenustatyta vertinimo aspekto raiška arba ji yra neigiama, veiklos kokybė yra nepakankama ir turi būti iš esmės tobulinama, kad užtikrintų vaikų poreikius.

Visuminiame veiklos įsivertinime naudota anketinė apklausa. Joje dalyvavo 19 mokytojų iš 24, 121 ugdytinių šeimos narys iš 166.

BENDRAS MOKYTOJŲ MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO APIBENDRINIMAS PAGAL SRITIS

Sritis Kokybės lygis
  1. Vaiko gerovė
3 (32)
  1. Ugdymasis
3 (3,3)
  1. Ugdymo(si) aplinkos
3 (3.1)
  1. Ugdymo strategijos
3 (34)
  1. Pasiekimų vertinimas ir ugdymo planavimas
3 (3;4
  1. Bendradarbiavimas su šeimomis
3 (3.1)
  1. Besimokančios organizacijos kultūra
(3,2)